Otázky a odpovědi

Jak mám nejlépe postupovat, když chci vrátit zboží v zákonné lhůtě? 

Nejjednodušší postup je oznámit vracení zboží formou odpovědi na potvrzovací mail Vaší objednávky. Tím je Vaše oznámení o vracení zboží jednoznačně identifikováno a nemusíte již nikde uvádět žádné číslo objednávky ani své identifikační údaje. O dalším postupu Vás budeme informovat. Pokud zboží pošlete zpět bez toho, že nás o tom informujete, tak se vystavujete nebezpečí promeškání lhůty pro oznámení o vracení zboží a nebezpečí ztráty zásilky, kterou neočekáváme.

 

Jak mám postupovat v případě reklamace vadného zboží?

Vždy postupujte podle obchodních podmínek. O reklamaci zboží nás vždy informujte mailem, nejlépe formou odpovědi na potvrzení objednávky. Poté Vám navrhneme další postup, tedy zaslání zboží k posouzení na adresu e-shopu nebo osobní reklamace v Denim Store Galerie Harfa.

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Přímo z objednávkového formuláře je zasílání možné pouze na Slovensko, do Německa a do Rakouska. Pokud máte zájem o zaslání do jiné země, tak je to možné na vyžádání a podle individuální kalkulace ceny dopravy. 

 

Proč není možné osobní vyzvednutí zboží a jeho zaplacení na místě v hotovosti?

Protože v tom případě obchod ztrácí všechny znaky internetového prodeje. Jedná se o běžný nákup zboží v obchodě, které si můžete vyzkoušet a které proto ani nemůžete vrátit ve lhůtě určené pro nákup zboží na dálku. Zboží si můžete prostřednictvím dotazu z detailu zboží zarezervovat a poté si je v obchodě zakoupit.

 

Jaký je rozdíl mezi platbou převodem a převodem v systému PayU?

Rozdíl je pouze v rychlosti připsání platby a následného odeslání zboží. Při korektním zadání platby v systému PayU je tato připsána vpodstatě okamžitě a zboží může být ihned expedováno. Při platbě běžným bankovním převodem se s odesláním čeká na připsání platby na náš účet.

 

Podle čeho poznám, že zakoupené zboží není padělek?

Každý padělek má jinou úroveň a existují i padělky velmi zdařilé, takže není možné jednoznačně odpovědět. Je třeba si prohlédnout originál, nejlépe ve značkovém butiku, a porovnávat. Zaměřte se na provedení švů, zejména z vnitřní strany, na nášivky, knoflíky a cvočky u kapes. 

 

Odkud pochází zboží, které nabízíte?

Naše zboží pochází výhradně z oficiální distribuce Italservices,S.p.a, jsme franšízantem značky MET. U různých neoriginálních prodejců se můžete setkat i se zbožím z tzv. šedé distribuce. Většinou se jedná o výrobky, které firma MET odmítla převzít od svých dodavatelů pro kvalitativní nedostatky a mělo být znehodnoceno.

 

Je možné přinést poškozené zboží, které bylo u vás zakoupeno, k opravě?

Ano. Máme smluvního krejčího, který má s opravami našeho zboží bohaté zkušenosti. Ceny jsou rozumné a dodací lhůty krátké.

 

Za jak dlouho od objednávky mohu očekávat doručení zboží?

V drtivé většině případů odesíláme zboží následující pracovní den, někdy dokonce ještě v den objednávky, pokud je učiněna dopoledne. Zboží je odesíláno prostřednictvím České pošty jako Balík do ruky nebo Balík na poštu a měl by být doručen do druhého dne.

 

Je všechno zboží, které nabízíte na internetu, také ke koupi ve vaší kamenné prodejně?

Zboží ja nabízeno v pražských buticích Denim Store Galerie Harfa a MET Store OC Chodov. Většinou je zboží dostupné na obou místech, ale není to pravidlem.

 

Proč neuvádíte u oblečení rozměry?

Naše nabídka je velmi široká a od každého modelu máme většinou více velikostí. Není v našich silách veškeré zboží přeměřovat. Pokud si to však budete přát, vybranou velikost Vám změříme. Orientační rozměry uvádíme v tabulce velikostí.

 

Jak přesně je značena velikost oblečení MET Girl?

Velikost v závorce se vztahuje k půměrně velké dívce daného věku. Velikost XL přibližně odpovídá dámské XS-S a velikost XXL odpovídá S-M.

 

Jak je to s velikostmi oblečení značky MET? Odpovídá to běžným českým velikostem?

Značka MET je známá tím, že všechny své modely šije hodně na tělo. Pokud Vám nevyhovuje těsné oblečení, volte raději velikost o číslo větší.